olika? men endå lika ?

En sak jag tycker är fel är när man dömmer människor för hur dom ser ut, och inte för hur dom är som personer ? Jag kan själv ibland göra det och det är nått jag verkligen hatar! tex jag Dahlia& Solmaz :)
Jag är techno/rnb tjejen :) Dahlia är rnb tjejen och solmaz är rock tjejen :P asså förut om jag hade följt mina vänner på utseendet så skulle jag inte varit kompis med solmaz för hon är den typen jag inte "tycker om" men jag lärde känna henne och det är jag tacksam över för idag den 12 maj 2010 är vi tre tjejer som syskon vi skulle kunna göra allt för varandra. Vi är glada att vi finns i varandras liv och vi älskar varje sekund med varandra :) Vi behöver inget annan utan de är vi tre och så kommer det vara ! jag skiter i vad andra tycker om mina dessa två underbara tjejer men ja vet att dom är som mina syskon och det är det ända som har någon betydelse för mej :) Vi tre är så olika på utsidan men så lika på insidan och det är det som är så viktigt hos en person inte hur hon ser ut ? JAG ÄLSKAR DOMHÄR TVÅ TJEJERNA OCH JAG BERTILLGUD ATT DOM STANNAR I MITT LIV FÖRALLTID <3 BIIIG LOV TOO YOU SISTERS <3 :D

HAHAH vi 3 forelífe :) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0