måndag

Heej :) förlåt för dålig uppdatering men jag har inte pallat skriva :P hahaha det har varit helg och jag har varit helt död efter prao veckan ja har skrivit några inlägg men inte så mycket. Idag är det måndag ! Måndag är ofta en jobbig,tråkigt,iriterande,seg och illamående dag. varför jo för att skolan börjat ! Men idag var den helt tvärtom :D det va roligt med skola för ja har saknat klassen :D det var roligt hahaha :D att komma tillbaka till sin knasiga,flummiga klass :D ahahaha. efter skolan kom vi hem till mej :D ja lagade min & dahlias favoritmat :D min egna idee faktist:D kyckling med ris och currysås :D men ja gör de på ett annat sättt med andra kryddor i allafall :D sen promenerade vi :D någon som behövs ochdet var inte så enkelt eftersom dahlia hade ont i magen :D haha vi  har varit så flummiga idag så när vi skulle promenera hade vi inga krafter kvar :D aja men nu ska ja gå och duscha puss heejdå
peace out // emmalicious♥


bilder från idag :)

min mat :D hahahahahahahah den e fett saftig :D

vi idag vid kullen som vi alltid klättrar upp för :)

ja och dahlia under våran promenad :D
den stora kullen :D tro mej den ser inte stor ut med den e SKITSTOR :D
hahaha kullen som vi promenerar upp för :D den är större en den
ser ut att vara på bilden :D

uppifrån kullen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0