TJO MOTHER FUCKERS 8D

Dagen var helt awesome. I början var det segt i skolan,hade värsta stressen för jag skulle ha So prov som kunde ta upp till 2 timmar att göra. Jag skrev fem jävla sidor,min hand var helt död när jag kom ut från klassrummet. Sen tvinga jag Ahmed H att följa med mig och Tuba till ica för att handla till skolan [var jourelev] och han var så snäll och följde med 8D fats jag är skyldig honom en godispåse nu.. HAHAHA. Efter skolan drog jag hem och tog det lugnt en stund,sen träffade jag Dahlia och Emma. Vi drog ut och promenerade i 1,5 timmar. Skitroligt,vi klättra upp för en skitstor kulle. Vi var helt döda när vi kom upp men det var så vackert där uppe.♥
Vi tog en massa bilder och hade skitroligt.
 Jag och Emma
 Jag och Dahlia 8D




 Åh utsikten..♥

Kommentarer
Postat av: Becca superkåt

Sötnosar!

2010-05-13 @ 00:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0