bajs

Mjellow,har inte bloggat på ett tag. Whatever bloggar när jag har lust och något att skriva egentligen. C:
Har inte gjort något speciellt de här dagarna,var ju sjuk sen gick jag till skolan iaf i torsdags. Hade prov i fredags,jag säger bara I.G. Efter skolan drog jag och Dahlia hem till Emma.
Igår och idag har jag pluggat en massa. Har flera läxor,svenska, två no läxor,so prov på Onsdag. ahahha jag känner mig som en plugghäst): Men jag har iaf klar med svenskan,håller på just nu med no:n. Jag orkar verkligen inte skriva om könssjukdomar?!?! ;@ funderar på att skita i läxorna och bara ta ett bad): hm...
Btw,fan va bra att du är sjuk Emma :'D och vadå eka emo't? HAHAHHA en jävla google bild idiot xD Nejdå nu ska man vara snäll,hoppas du blir frisk för om du inte kommer imorron så kommer jag D-Ö-D-A dig :*


Så söt man får vara.♥

/ Solmaz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0