2010-05-12

Heeej :) <3
Vad har ni gjort idag :) ? Själv har jag inte gjort så mycket det har varit en rolig dag :)
Idag är det onsdag :P Igentligen inte min favorit dag men idag var det de, för att idag var det den sista skoldagen :D :P <3 för imorron är det röd dag och på fredag är vi också lediga :) plus frånochmed nästa vecka är det prao för 8:orna i min skola :P HAHAHA ja längtar :D det kommer bli skitkul :P <3 iallafall idag hade jag SO prov på sverige och hur sverige styrs :P HAHA ja skrev fem sidor :) JA ÄR SKITSTOLT :D sen träffade jag dahlia&solmaz och vi gick och promenerade :D hhahaha vi promenerade i 1 timme och 30 min :) det var underbart, all stress bara försvann :P HAHA vi klättrade upp för en jättebrant backe haha vi kunde fan inte ens andas när vi kom upp :) aja men nu ska jag gå och duscha nu får ni lite bilder från våran promenar :)
pussss heejdå // emmalicious <3 :)




dehär va några bilder från promenaden :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0