You made me this way.

Zup bloggen?
Glömde att berätta att jag såg Sepide för två dagar sen :'D jäveln smög sig fram mellan mig och Solin jag ba "wtf,vem fan är det ;@?" så såg jag henne jag ba "OMMMMG :D"
Iaf,drog till stan idag för att träffa älsklingen Bianca,Julia,Megan och Tiwh [?]. De var asgulliga och helt cp hahha. Vi köpte en stor heliumballong och filmade när vi pratade och sjöng,tror att någon av de ska lägga upp videon på youtube. Tiwh var jättesöt som gav oss små presenter,fick armband.
De mobba även min längd,jag var visst kortast av de alla,Bianca har blivit längre än mig /cutcutsuicidecut.
Efter stan åkte jag till Kista för att träffa Solin. Vi gick runt,käkade godis och skrattade åt helt sjuka saker. Ska träffa henne imorgon,blir kanske att sova över,but just maybe.
Hitta en massa pajer i mitt kylskåp nyss,käkar äppelpaj nu. Fuckin' food-orgazm<3

/ Solmaz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0