Why ?

Heej allihopa :)
Jag har nyss kommit hem från melissa älskling <3 :D
Jag längtar inte till imorron för att jag ska jobba?! Jag fick alla G i slutbetyg och mina föräldrar tycker inte att det är dåligt men de har sätt att jag på sista tiden inte gett allt, eller aa så mycket som jag borde ge, så därför ska jag få jobba som städare i min pappas företag. ( han äger företaget) De vill att jag ska få se vad som kan hända om jag inte pluggar, hur min framtid kan bli och vad som kan hända.

 Åå ena sidan är det bra, men endå it's summer! :( Men jag förstår och jag tar de inte alls dåligt, de vill göra allt för mej, och ja ser detta som en bra chans för mej att vilja plugga mer. Tillskillnad från vad jag gjort. Så därför från och med imorron ska jag jobba från kl:09.00 till kl:14.00 med att städa med en tjej. Jag måste åka till hallunda varje dag, för det är där vi ska städa. Min sista arbetsdag är den 9/7 så jag längtar! :P
Så imorron blire att jobba :) inte så dåligt endå :) HAHA why do something good too something bad ? :)
Så det är bara att göra allt och inte klaga :P

Det var väl allt jag ville dela med er :P Sees puuss&kraam<3:)
// emmalicious

Wish me good luck :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0