Why does it have to be like this !? :(

Godmorgon bloggen :D <3
Jag va riktigt trött igår, och ja trodde inte ens att ja skulle palla gå till sängen.... ja somna i duschen och det var fett skönt..!! :P Mina planer var ju att grilla men det blir nog inte så .... :( Det här jävla vädret! Asså jag är skittrött på allt regn & blås ! under skoltid är det 20-25 grader varmt men under SOMMARLOVET är det under 15 och blåser som fan! ... :( asså :( ja vile verkligen bara chilla, ligga i gräset och sola, grilla och flumma med tjejerna men så blire inte va :( men ja tror att jag och dahlia ska kontakta tjejerna och se om vi ska käka i någon resturang i stan eller fika någonstans :) hemma sitter vi inte iallafall :D aja men ja tror ja ska hoppa in i duschen nu, skriver mera sen :) puss&kram :D
// Emmalicious <3

Förut tyckte ja att denhär va rolig och gulli men nu hatar jag den! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0