Tänk alla gånger som jag saknat nån att hålla om

men somnat ensam,trasig precis som vanligt.


Igår:  Igår drog jag och badade som sagt med Emy och Sara. Jag hade inte planerat att bada men de fick mig att hoppa in i bara underkläder,fatta hur mycket man frös då,men det var värt det. Vi försökte tända en brasa sen men failade för vi hade ingen tändvätska. Men vi fick fortfarande lite eld så vi grilla marshmellows,omnomnom♥
Vi skulle gå och bada vid två men var framme vid sju istället. Men det var fortfarande roligt.

Idag: Jag drog till bup idag,fick nya tider osv. Sen drog jag till Kista och träffade Solin,Hedda och Emy. Vi gick runt och jag tjuvade Solins godis. Efter en stund drog Solin hem och Hedda träffade Henke. så jag och Emy tänkte gå hem till mig men sen orkade hon inte så vi drog bara hem till oss själva. Nu har jag astråkigt och ska duscha snabbt sen prata med Aimee [Bianca] i telefon. Later.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0