Son of a bitch.

Sup?
Klockan är snart sju,jag har varit vaken sens fem. Somnade nio igår sen vaknade jag vid elva,sen somna jag igen vid två sen vakna jag vid tre sen sov jag så skönt men då ringer idioten Nanna klockan fem och nu kan jag inte sova. Messade med Henke en stund,han försökte komma hit med Jakob I think,men jag ville fan sova): så efter en stund slutade jag messa och försökte sova,det misslyckades som ni ser så nu sitter jag här och skriver,hahahaha att jag ens orkar ._.

Sov ju som sagt hos Emy,kulkul. Vi snackade om allt möjligt men efter ett tag somnade hon så jag messade Henke,again. Så jag somnade vid fyra och vaknade elva,var helt död på morgonen. ´Gick hem innan tolv för att min morsa behövde Sl-kortet. Jag messade Solin senare och vi bestämde oss för att träffas. Efter två långa timmar träffade jag henne,vi gick till en lekpark och "gungade". Hon skrek på smårbarnen och blåste såpbubblor med mig. Vi tog massa kort och filmade,fan va jag skrattade. Vi gick fram och tillbaka hela tiden,träffade även mina föräldrar i Max för att hämta Sl-kortet,de bjöd mig och Solin på milkshake omnomnom♥
Träffade även på Henke en sekund,scary jag ser honom varje dag nu. Vid halv åtta drog Solin hem och jag åkte hem till Emy och Sara. Sen vart man tvungen att åka hem så jag och Sara satt på tåget och snackade om en massa saker.
Sen kom jag hem och sov i två underbara timmar. Sen blev hela natten helt cp som jag skrev i början. Åh jag vill sova :C




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0