OH? Motha F***er!

Heeej allihopa...
Jag kanske kommer skriva lite emo aktigt, de kan bero på att jag är så jävla TRÖTT!! asså jag har inga ord om hur jobbig städningen var idag. Det som idag hänt mej visar mig och på ett sätt ger mig en push, pushen som gör att jag aldrig kommer skita i skolan! och jag säger till er som inte gått igenom samma sak som ja gjort idag. PLUGGA! asså plugga som idioter, för annars kommer ni ångra er grovt! Jag orkar inte gå till jobbet imorron :(

Asså jag har ingen lust, ork, vilja eller tålamod! asså jag vill bara sova ut imoorron och vila.... precis som man ska göra på ett sommarlov!
aja ja ska inte skriva mer ja ska nog ducsha och sova, jaag har inga ord för hur trött jag är.
så godnatt/
Emmalicious<3

En riktig sommarlåt 2009 <3 vilka minnen <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0