My brain cavity waves, distorted, decayed

These faces of insane originated this pain.
And invented these upbended ways to break me.
Intoxicated, I'm faded inside my dreams.
Motivated on defeating these haters in everything.
It's the only thing that keeps me alive.
It keeps me away from all of your mother fucking lies.

Zup?
Sorry,har inte bloggat på ett litet tag men har vart upptagen de senaste dagarna. Hänt massa saker,både dåliga och bra. Men ska försöka blogga mer nu.
Guess what? Min mobil försvann igår på kvällen,tog flera timmar för mig att hitta den HAHAH):
Iaf,igår var jag ute med Solin igen. Vi träffade Henke,Jakob och Alex [?] en stund men vi drog efter någon timme. Vi gick till ett dagis och Solin började strippa,sexysexy. Tog lite bilder men det syns inte så bra):
Nästa vecka kommer Bianca hit och sover hos mig i fem dagar,längtar som fan.♥



 Vågar du lyssna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0