We will always love you.

Igår: Jag drog jag som sagt till stan och träffade Madde. Hon var übersöt. Vi gick runt lite och pratade om allt möjligt. Sen drog vi och satte oss ovanför plattan eller vad man säger. Vi blåste såpbubblor [myes jag är beroende av de >:] och skrattade asmkt. Vid sex var hon tvungen att dra hem så jag åkte till kista och träffade Hedda. Efter en liten stund kom även söta Solin. Vi käkade godis och skrek en massa,hon la händerna innanför min tröja hela tiden bara för att min rygg var varm,hennes händer var iskalla):
Efteråt kom Henke och Jakob,vi var med de i ungefär fem minuter sen drog jag och Solin hem.

Idag: Hade utegångsförbud för att jag hade kommit hem försent varje dag den här veckan,ehehhe.. men det varade bara i en dag som tur. Har inte gjort så mycket idag förutom att sova,sova och sova. Jag har varit skittrött idag,dunno why.
Kollar på This is it just nu,kärlek till Michael Jackson. Kan inte fatta att det redan har gått ett år nu. R.I.P King of pop.♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0