Just carry this gun and you'll even get paid.

 



Ska försöka blogga lite mer,I promise.
Som ni ser så har bloggen blivit lite annorlunda,Emma håller på att fixa en ny header and stuff like that :>

Drog till stan idag och träffade Aida. Vi gick runt och glodde på asiater,eller det var så att hon glodde medans jag skrattade åt henne. Efter någon timme träffade vi hennes kompisar,Jojo och Sigge. Vi drog till Bengans för en signering. Någon Oskar Lindros,aldrig hört talas om honom men han var duktig. Jag väntade utanför med Aida medans Jojo och Sigge stod i ledet för signeringen,jag kände hur mitt blodtryck sänktes och började skaka en massa. Socker brukar hjälpa ibland så jag köpte en marabou polka,ehehe orgasm♥ Iaf,det kändes lite bättre men kände mig fortfarande lite yr så efter en liten stund drog jag hem. Det första som hände när jag kom hem var att jag började skaka en massa,weird? Fast det gick över rätt snabbt.
Mammas kompis kom hit under natten med sin hund,den gav mig onda ögat hela tiden):
Ska fixa lite grejer och sen kolla på en film or something,bye :*


 Påminner om förra sommaren.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0