IT'S SOLMAZ MOTHER FUCKERS

TJAAA
Skitskön dag idag,vi hade bara en lektion idag fast jag satt och lyssnade på musik hela tiden. Vi hade håltimme på So:n för att några skulle göra omprov,vi satt och hjälpte Liban och Ahmed J för att de skulle göra provet. Sen gick vi runt i hela skolan sen drog vi till kista och när vi kom tillbaka så fick vi höra att rektorn skickar hem alla 8DDD någon hade lagt stinkbomber i skolan. Hahahah idioten Dahlia ville inte gå hem.
Efteråt drog jag hem och vilade,var skittrött sen drog jag till Bup med min mami. Efter det drog jag hem och sov samtidigt som jag lyssnade på Kent♥ Sen hör man Dahlia och Emma skrika "solle banan" utanför min balkong hahaha,så jag drog ut med de. Skiiiitroligt. Vi bråka med några töntar så Emma skrek hora till de,de ba TA DE så vi sprang det snabbaste vi kunde. Asså jag dooog.
Dagen var helt perfekt tills det där hände,åh jag vet inte vad jag ska göra. Emma du skulle bara våga gråta din jävel,var inte så): [ni behöver inte veta.]
Aja kommer inte kunna blogga så mkt för jag är så duktig så jag råkade ta sönder min jävla hordata. Har tjuvat mammas just nu men hon låter mig inte använda den,hon tror att jag ska ta sönder den ;@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0