inga ord

Ja fick en kommentar på mitt inlägg "fika" som ja tog bort för ja tyckte bara att de va helt onödigt, och helt klart en snorunge som inte har ett liv jo ett tragiskt liv som inte har bättre för sig på sommarlovet än att kommentera sådär och till dig som nu skrev detdär: Jag bryr mig inte vad du eller någon annan tycker om mig. Jag är mig själv och JAG ÄLSKAR DET! att du kommennterar sådär om mej är bara för att du själv säkert är skitful och mobbad, och vill säkert vara mig. Men somsakt ja vill inte ha några sånna kommenterare för asså i don't give a shiit! fatta det. inget kan få mej att må dåligt för den ja är så fuck you. Aja lycka till med ditt tragiska misslyckade sorliga liv "gumman" gå och sätt dej på något och snurra!

suck it!:P (du kanske vill sätta dej pådenhär och snurra) :P

i love myself :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0