In a world so, so godless and thoughtless

I don't know how we wrought this.
All the love that you brought us.
It feels like I'm killin myself.
Just wheelin myself.
Just to pray for some help.


Jag vaknade vid nio och somnade om till ljudet av regnet,underbart. Men vet ni vad? Pågrund av det så drömde jag en dröm om en storm,scary.
Tänker inte dra ut idag, börjar bli sjuk och jag lovade min mami att vara lite social här hemma. Men hon drog till sin kompis och min farsa sover,great ._. blir att kolla anime,Tokyo Mew Mew.
Bianca kommer inte nästa vecka utan det blir veckan efter. Hennes morsa tänker ge oss pengar men så onda som vi är så ska vi ta pengarna till oss själva och köpa massa skit. Sprit? hoho :c
Nejmen jag saknar henne asmkt,kommer nog träffa henne nästa vecka tsm med Becca. Kommer nog träffa Julia också [Biancas vän]. Jag såg henne på stan förra veckan,det första hon sa till mig var "va liten du är :D" jag ba "...D:". 
Ska glo anime nu,later



  I was running in circles,I hurt myself just to find my purpose.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0