I'm so sorry :P

Heej allihopa :) <3
Förlåt för mitt dåliga bloggande, men ja har jobbat så ja har varit så jävla trött men nu är de slut på det  :P Jag ska inte jobba mer nu :) YEAAAAAAAAAAH; JIPPPPPPIII; HALLELULJA ♥:D HAHA neeej men ja pratade med min pappa och han sa att det är lungt :) Ja har varit jätteduktig och kämpat på :D han är stolt över mej ♥ :) Vilket ja också är !! :P ^^ aja så nu börjar bloggandet igen för mig :D
Idag har jag inte gjort så mycket,, ja har jobbat till 13.00 typ sen tagga ja hem :) eller aa till min mammas jobb :P sen efter det gick ja och min syrra till min andra syrra med melissa :) Min mamma jobba så hon kunde inte följa med :( ♥
Jag ska väl snart tagga in i duschen och ta ett långt,varmt bad :) skriver mer senare ( kanske) för imorron ska jag lämna melissa på dagis så de är att gå upp tidigt :D :)
aja peace out , puss på era rumpor ♥♥ :D
// emmalicious ♥ :D :) :P =)


jag förra sommaren :) BÄSTA HITILS ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥2009♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0