I'm done with this year.

 Kameran,mössan & glasögonen har jag snott från Emy :*
Fixade mig och drog hem till Emy. Vi tog lite pix sedan skyndade vi oss till Kista för att träffa resten av tjejerna. Vi fikade lite snabbt med efteråt drog jag,Emy och Hanadi till Solin för att vara lite barnsliga,vi blåste såpbubblor,gungade och lekte lite i parken. Bilder kommer strax efter inlägget.
Anyway,vi träffade sedan på Henke och hälsade snabbt sen drog jag,Hanadi och Emy till konsum för att köpa chips and stuff like that. Efteråt sa vi hejdå till Hanadi och skyndade oss till tunnelbanan. Vi drog hem till mig för att hämta pyjamas,vi bestämde oss i sista sekunden för att sova hos Emy. Hon reser snart så jag kommer sakna henne asmkt,hur ska jag överleva en hel månad utan dig din babian?
Ska lägga upp bilderna snabbt och sedan dra till sängen för att vara social med Emy.



 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0