I feel my nails rip my flesh,

I feel i've gone insane.

Zup bloggen?
Klockan är 8 och jag är vaken,varför? Jo för Henke är ond..han väcker mig klockan sju utan någon anledning. Sen tjata han om att komma ut med honom och Jakob. Jag behöver normala vänner,HAHAH puss.
Kunde inte somna och jag hade feber men kunde inte hitta alvedon så jag käka glass och blev kall igen,hahaha smart jag är. Ska glo anime för alla sover och jag har inget att göra. Finns typ inget på tv ._.

Igår drog jag till Kista och träffade Solin,drama,drama,drama. Men det har inget med er att göra ;>.
Vi hade iaf roligt resten av dagen,käkade glass och jag försökte leka nyttig genom att käka nötter istället för godis men då köper idioten chips åt oss istället ahhaha.
Imorgon blir det att dra till stan och träffa Bianca,Julia,Tiwh och kanske Becca :*

/ Solmaz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0