Home sweeet home =)

Heeeeej alla ugglor :P
Jag kom hem för ett tag sen men jag har gjort annat så ja han inte blogga då... Jag va på cosmonova och det va så jävla roligt! asså sheat ni fattar inte, vilka minnen man får av att bara gå in dit :) Iallafall vi kolla på cosmonova, efter det gick vi och käkade mat , sen käkade vi glass :D När jag kom hem lekte jag förfullt med melissa :) Vi flummade runt här men musik och alla leksaker. Nu sover hon och min mamma men det är för att vi ska upp tidigt imorron! Vi ska till grönan imorron :) Det ska bli skitroligt =P Jag har inte så mycket mer att skriva... Sen och hörs sen va puss på gööten
// emmalicious ♥♥♥♥♥♥

imorron ska jag till grönan med denhär skitungen :) ska bli skitkul ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0