Goodnight,,Goodmorning :)

Heej allihopa :) Jag har börjat känna mig som en gammling :( ? HAHA ni kanske nu sitter och tänker men varför emma? porque ? :P HAHAHA jag ska nu berätta :
Det började en solig och varm dag .... HAHAHA nej skojar bara :P

Nej men förut på lov och specielt på sommarlov så var jag mycket mer flumm och mycket mer ingen sova, bara flumm/flumm och flumm!!:P HAHA jag va en sån person men ja känner att detta sommarlov är helt annorlunda?

Jag blir trött redan vid 00.00 oftast tidigare. Jag vaknar runt 09.00 och kan inte sova mer....
Förut va jag en tjej som inte sov alls på natten, en tjej som somnade runt 08.00 och vaknade runt 17.00 men nu, nu är allt förändrat. !!!

Jag vet faktiskt inte vad som hänt, men en sak är säker, jag måste ändra på det...
vafan det är SOMMARLOV! Man ska inte sova, bara äta och flumma! :P men jag är raka motsatsen..

Inte bara när det gäller kvällar utan även dagar? Jag ibland, pallar inte ens gå ut, eller resa mej från soffan ?!
Varför är detså? JAG VET INTE, MEN DET STÖR MEJ?

En sak för mig är säker, ja ska förändra detta sommarlov NU! Jag ska göra det bättre och roligare.... Men jag tror jag börjar frånoch med nästa vecka typ ¨:P HAHAHA för jag måste nu sova ut en vecka först för att få tillbaka alla mina krafter :P
.....
aja peace out och sov gott ( för er som sover ) // emmalicious <3 :)

HAHAH inte världens kattigaste men den är en fin, "HOOOST" :P


Kommentarer
Postat av: leeeeeeejlosh =)

DET ÄR BARA FÖR VI SLUTAT TRÄFFAS OFTA .. för de va ju jag å du förra sommarlovet å vi va hjärndöda! <3

2010-06-28 @ 12:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0