Fan va kuul :)

Heeej :) <3 Dahlia bror gick nyss hem <3 :) hon skulle någonstans ;) säger inte vart :P una sicreto :P HAHAHA aja efter vår sista inlägg gick jag och dahlia till kista :) ja ville köpa en t-shirt :) den e så gulli :) min stil<3 det är en skitstor t-shirt (vit) med en musse figur på :) me<3musse pigg <3 :)  HAHAHAHa aja sen fick ja hör att lejla kusin/tjockis ska sova här idag :D hela min familj är på student ( vilket ja inte ville gå på) HAHA så föratt inte vara själv under natten ska lejla hålla mej sällskap :D de ska bli så kul :) ja och lejla har glidits isär på sista tiden så de ska bli kul att de ska bli som förr :) aja ja tror jag ska åka till lejla i kista nu och möta henne haha aja bloggar mer ikväll :) puss & kram <3
peace out // emmalicious<3 :)

en skitgammal bild på mej och lejla från förra sommaren <3 VILKA MINNEN ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0