Down on your knees crying for help,

and you're just gonna be another notch in the belt.

 Orkar inte ta nya pix right now.
Dagen ska spenderas med min älskade mamma.♥
Hon mår inte så bra så jag tänker ha en "tjejkväll" med henne,jag har saknat henne.
Drar nog till stan imorgon för att träffa Aida,hon behöver hjälp med att shoppa så jag sa att jag kunde hjälpa henne. C: hoppas bara att vädret blir lite bättre,I need sun.
Anyway,har planerat lite awesome grejer. Under lovet ska älskade Bianca [Aimee] sova hos mig i en vecka,sen kommer även Disa och Elin sova hos mig i en vecka. Inte samtidigt ofc. Man får väl hoppas på att Emy är i Sverige när Disa kommer hit,hon ska sova här en dag tsm med mig och Disa.
Lovet började dåligt men jag känner redan hur allt känns bättre,ehehehe.
Förövrigt så är det ett års vänskap för mig och Aida idag & tomorrow is it the same for me and Bianca,grattis till oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0