Har gått genom livet med en övetygelse,

att jag satt något spår som haft betydelse.


Kom hem för ungefär en-två timmar sen. Är hur trött som helst,men ska försöka skriva kort om dagen.
Drog ut och träffade söta Solin. Vi drog till Maria för att hämta Solins hörlurar och efter det drog vi och köpte chips och eneridricka. Vi satt på någon bänk och snackade,skrattade osv. Vi drog sen till en "brygga" och träffade på Maria och Nazime. Vi satt där en stund men senare drog jag och Solin till torget för att hämta Emy. Vi gick tillbaka till bryggan,vi snackade  om allt möjligt. Det kändes så skönt på ett sätt,jag skrattade åt allt möjligt. Men de jävla myggorna störde mig :C
Efteråt kom även Henke,hihi gay :* iaf,vi satt kvar på bryggan ett tag. Vid halv nio började vi dra hem och nu sitter jag här. Mår skitilla,är hur yr som helst. Ska nog dra till sängen och vila lite,blä.
Emma jag hoppas verkligen att du slipper städa snart<3
Btw Dahlia,ring mig när du ser det här. I need to talk to you.

Emy- Jag älskar dig,mkey? Du betyder asmkt för mig,kommer aldrig lämna dig,aldrig. Jag gör allt för att få dig att bli lycklig,allt. I will always be here for you bby. Ily♥



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0