What do you want from me?

Jag kom hem nyss,känner mgi helt död. Emma och Sepide skulle gå och bada på morgonen men jag följde inte  med,har bup. Pallaaaaaa.
Igår träffade jag Solin och Sepide innan vi skulle träffa Emma och Dahlia. Vi gick till Emma efter någon timme för att hyra film tsm. Dahlia kom aldrig,dunno why. Så det var bara jag,Solin,Sepide och Emma,men det var roligt. Vi såg Paranormal Activity hahahahh är det bara jag som inte blir rädd för den!??! Alla satt och skrek som idioter medans jag skrattade HAHAHA.
Efter filmen drog alla hem förutom jag och Emma,vi stanande kvar och städade snabbt sne drog vi ut vid tio tiden och tog det lugnt. Såfort jag kom hem messade hon mig om att sova över,så jag packade min väska snabbt och drog till henne.
Vi snackade om allt möjligt. Vi skulle vara vakna länge men nejnej hon somna fan vid två. Jag somnade fyra >: men snackade i telefon i typ två-tre timmar med Ahmed.J Haahahh sjuk kille asså.

Iaf,ska glo på tv,duscha,dra till bup och vänta sen på Emma tills hon kommer hem. Är ensam hemma ikväll så hon ska hit,ska försöka få henne att sova här <:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0