The drugs are working.

De funkar,det är nu jag känner det.
Det gick upp och ner,men jag gav aldrig upp. Jag kollar tbx nu,jag ser hur stor skillnaden är.
Jag är inte "frisk" än,men snart så. I'm hanging in there,jag känner mig smått lycklig.
Den här känslan,jag hade glömt bort hur det kändes.
Dunno varför jag skriver det här,jag känner mig bara glad. Jag vill dela med mig min glädje.
Hah,jag kan inte sluta le. Fan va skönt allt känns just nu.
Jag vill stanna tiden,jag vill må såhär hela tiden.
Nu hoppas jag bara på att inget går snett.


 Det får bli en old pic ♥

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Så lite så :D

Vad gör du? :)

2010-08-01 @ 17:08:55
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0