Skolan börjar den 18,

så jag har planerat att klippa håret och färga det innan. Kommer antagligen klippa håret liiite kortare,stickigt osv. Lite pojkstil över det hela,Emy får hjälpa mig med den biten.
Snackade även med en tjej på bdb,hon fick mig att fundera på skaffa rött underhår,vilken nyans vet jag inte än. Blir kanske blått istället,vill pröva mig fram. Om jag inte hinner bleka och färga innan skolan börjar så får jag väl färga hela skitet svart och bleka under vintern! :>
Anyway,här kommer lite pix på sakerna jag köpte. Not much,menmen. Here I go :*

 Klippte halsen :$
 Asstor mysig kofta.
 Ehehe,min bebis :$

Kommentarer
Postat av: EMLÖE

KOFTIIIIIIIIIIS<3

2010-08-02 @ 00:57:28
URL: http://cottoncandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0