Seize the day.

Jag åkte till Emy vid tre tiden,fyfan va glad jag blev när jag såg henne. Ville aldrig sluta krama henne.
Vi var hos henne en stund,hon köpte en present till mig. En åsna! HAHAH den påminde tydligen om mig,men den var übersöt och ska heta Emy hahahahhaha<3
Vi drog sen hem till mig snabbt för att lämna åsnan och hon skulle fixa håret lite medans jag käka en halv pizza. Tappat aptiten igen.
Vi åkte till Kista,kollade kläder till mig. Köpte en byxa och en tröja,blev ungefär 400 kronor. Blir att åka till stan imorron tsm med Emy och kolla mer kläder och bara umgås ♥
Ingen fattar hur mkt jag saknat cheyen.

Bilder på mina saker:
  Ehehh,min gulliga tröja.
 Småsuddig bild,inte lätt att ta kort med byxorna på. Orkade inte heller ta av de):
Emy,hahahahahha c;
 Hohoho,jag fick pengar. Plus 400 som jag slösat.
Inte världens bästa bilder,men orkade inte redigera de.
Blir att gå ut på promenad med pappa nu,later.


I see my vision burn, I feel my memories fade with time. But I'm too young to worry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0