regn?

Tjoooo (:!
Idag blir det en lugn dag. Jag ska chilla hemma och bara ta det lite lungt (: Idag regnar det. Och det tycker jag faktist är lite skönt, det är så mysig att bara sitta och kolla på tv när det regnar, (vilket jag kommer göra hela dagen) Jag kommer lämna huset senare ikväll, när ja ska möta mamma på hennes jobb när hon slutar (kl:20.00) Vi ska gå och fika och ta det lite lungt (: jaa, vad mer? Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret. Sen blir det bad i typ två/tre timmar haha (: You know me ! HAHA aja nu ska jag sluta skriva.. puss på rumpan♥/Emma

HAHA Nu vet jag varför jag inte hänger med på lektionerna:P HAHA den
här bilden togs i början av 8an på engelskalektionen (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0