Känner mig duktig,

har bloggat rätt "mkt".
Det har inte hänt så mkt idag. Jag vaknade vid ett,satte mig direkt vid datan och efter någon timme var jag tvungen att käka frukost. Messade lite med Dahlia,drog och duschade. Älskar att duscha,värmen får mig att slappna av och komma bort från omvärlden [?]. Torkade håret,sov,fixade håret,sov ännu mer. Vid halv nio messa Emy mig,drog till Kista för att träffa henne och Sara. 
Vi drog till ramperna,jag gungade de medans Sara lekte paparazzi och tog massa kort på oss. Jag fick de att skrika som idioter c; Men Emy var nog hög or something för hon satt och skratta åt ingenting,såg en fågel på himlen som inte ens var där,sjöng jättekonstigt osv. Fast det var rätt kul att titta på HAHAH. Åkte hem vid 10.
Efter att jag kom hem så sprang jag till spegeln och ba "Solmaz fixa dig,egopix!" men efter bara någon minuter så skrek min kropp "sooooooooov". Gissa vad jag gjorde då? Jag satte mig framför datorn såklart (vadå tönt?)
Hoppas på att träffa Dahlia imorron,annars så försöker jag träffa min brorsa eller nått. På fredag blir det nog att dra till stan för att träffa Becka. Hoppas bara på att Emy kommer.
Pride på lördag,drar nog dit med Dahlia. Dunno om Emma kommer? Ska iaf träffa Kim och Matilda där ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0