It's nothing wrong with you,

it's me I'm a freak.
But thanks for lovin me,
cause you're doing it perfectly




1 Juli redan,tiden går jävligt fort. Emma & Dahlia fyller år snart,grattisgrattis.
På måndag kommer Bianca hit och sover hos mig i ungefär 5 dagar,veckan efter tror jag Elin kommer och sover i en vecka eller mer. Hoppas verkligen att jag får åka sen till henne ._. mina föräldrar säger kanske hela tiden,bara för att hon bor i Varberg åååh!

Igår spenderades dagen med Solin,vi drog hem till henne och hade det roligt på hennes bakgård. Det kom fullt med getingar och en av de stack mig >: men nu vet jag iaf att jag inte är allergisk mot getingstick hoohoh :D
Sov inte hos henne,menmen.
Idag ska jag förmodligen träffa Emma och några andra,vet inte vilka det är som kommer. Ska försöka skaffa fram pengar,har slösat alla mina pengar på massa onödiga saker :c

Emma- Jag bloggar varje dag ._.? Förutom igår,skriver inte fler än 1-2 inlägg per dag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0