Im going to bosna i hercegovina

Heeeeeeeeej(:
Jag har några jättebra nyheter, som ni redan kanske  på rubriken redan kan läsa så kanske ni fattar att jag ska till bosnien ( mitt hemland ) (: Det ska bli skitkul :) Jag ska åka med min pappa,min faster, min farmor och min fasters lilla 2 åring som snart fyller år :) Det ska bli skitroligt och jag kan inte vänta. Jag åker den 8 augusti och kommer tillbaka den 15 augusti :) jag kan inte vänta, och ja kommer säkert inte blogga den veckan men de är bara kanske haha aja nu ska ja lägga mig på soffan och kolla på tv. puss på rumpan♥/Emma

 

HAHA ass you caan all see jag är en stolt bosnie, (:
Fast jag kommer också från serbien/kroatsien :) Im a tuttifrutti :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0