I whispered in her ear..

You better fear me dear,for I am Death.
And I'll take that shit you call a life,
in a single fucking breath.
I'll take your hope,I'll take your fucking dreams.
I'll take your love,I'll take everything you
fucking Bitch.
---

Har städat mitt rum,fixat datan och kollat på tv typ hela dagen.
Mitt rum börjar se mysig ut,ehehe.
Fast väggarna ser helt fucked up ut,ska skaffa några posters c;
Måste vakna klockan 11 imorron. Ska dit imorron,sen får man väl se om jag får det eller inte. 
Vet inte vad som händer efteråt,kommer säkert komma hem och sova. 
Eller så kommer Dahlia hit,hon har inte svarat mitt sms,menmen.
Nu ska jag rensa en maaaaasssa saker i mitt rum.
Poss. 

 Old pic.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0