I think you could save my life.

TJAAAAAAAAA,sitter här tsm med Min bisexuella anka,Bianca.♥
Skitrolig dag,jag åkte till stan för att hämta henne,träffade även sötaste Aida och Alexandra. Efteråt åkte vi hem för att käka frukost sen skyndade vi oss till Bup. Sen åkte vi hem,fixade oss och åkte till Haninge. Blondinen hade glömt att lämna tbx en film -.- fast vi träffade sen Patrik,Biancas kompis. Han var rolig,men cp >: han fick lite örfilar av mig,och lite boxar i ryggen. Fast han nöp mig och kitllade mig och Bianca >:
Han mobba mig! ;@ fast jag mobba honom tbx..iaf mot slutet var vi faktis snälla mot varandra,Bianca tvingade oss. Jag fick låna hans bräda lite och han fick dricka läsk av mig,jäveln drack upp nästan allt >:
Vid 7-8 drog vi hem för att käka,färgade sedan hennes hår. Nu sitter vi här i blött hår och tråkar D: Vi ska nog dra til balkongen sen och ha det mysigt. Laaaaater

/ Solmaz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0