I dream of you every night,

it's like i'm losing my mind.

Gick och badade med Bianca igår,fast vi drog hem efter två timmar,det var molnigt så solen var borta hela tiden. Vi frös asmkt >: hon åke hem igår,men jag överlever.
Dahlia och Emma kom till mig igår vid tio på kvällen för att hitta "festkläder" till mig,ja jag suger på sånt >: Det blev jeansshorts [önskar bara att de var lite längre] ett vitt linne och en småstor rosa skjorta. Sen platta Emma Dahlias hår i över en timme,hennes hår blev skitfint men stackars Emmas händer HAHAHAAHHHA.
Ska snart dra och duscha,måste börja fixa mig och sen dra till Emma klockan 5. Ska sova hos henne,imorron ska vi dra och bada,hoppas bara att det blir bra väder ._.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0