I dont know ? :S

Heeej sötisar (:
Vad har ni gjort denna fina,varma dag ? :)
Sjävl har jag shoppat.. HAHA ja var barra tvungen :P Jag har shoppat lite idag, och bilder kommer här nere efter detta inlägg :) Iallafall jag vet inte varför jag bloggat så lite, det är sommarlov och jag tänker inte på bloggen så mycket, det är varmt och jag vill vara ute. Jag har varit ute varje jag med kompisar:) Det har varit skitroligt ♥ Men jag lovar att blogga mer (från och med idag!) Ja, det var väl de ja hade att säga, snart kommer dahlia. Hon vill se vad jag köpt,sen kanske vi ska ut ? Jag vet inte :) Btw: Solmaz hoppas din pappa mår bra :(? Hälsa honom från mig :)
Puss på rumpan // emmalicious♥(:

Mina shorts ;)

Mina linnen ;)

Min tunika ;) (den är finare på :P )

Min fina väska och mina fina pilotglasögon ;)

Och ett enkelt skärp ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0