HAHA no words ?

Heeej allihopa :) <3
Ja har nu suttit på datan ett tag, men innan de va ja ute med dahlia, vi flummade runt somvanligt ;) <3 Jag ska snart gå och lägga mig... Vet inte varför? Är bara trött. Men men, vi flummade ute och gjorde allt möjligt. Bussigt värre :P Idag var det jättevarmt! Vi skulle ha picnik idag och allt gick bra tills vi inte kunde andas :) Så ja och tuba gick till huvudstabadet och doppade oss och solade lite sen gick vi hem, ja skulle till min syster med min mami, melissa & Daragna :) Ja ska nog gå och lägga mig nu, ja är för trött :( HAHAHAHA Dahlia, du är sjuk! HAHAHA bilden innan är från eventen i paris ? visst :P HAHA aja out and over, godnatt&sov gott :) pus&kram// emmalicious♥=)



          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0