Grattis bror♥

♥Grattis♥
Idag fyller min bror år, hon fyller 15 år (: Dahlia är nu 15 år, en ålder vi nu har gemensamt :)♥
När vi var 14 hade vi underbara minnen tillsammans bror, men nu är vi äldre, smartare, snyggare, speciellare och mycket mycket mer flummigare, så jag hoppas året då vi 15 är, är året vi bygger upp de mest roligaste minnerna vi har tillsammans :)♥
Jag vet att vi som 14åringar hade många minnen som inte går att knäcka, men ja vet attt vi två kommer knäcka dom mera än en gång :) Vi har haft nästan 2 års speciel relation, det bästa är att vi nu är i vårt tredje år. Jag hoppas vi håller ihop tills båda våra hjärtan slutar slå, ja hoppas vi håller ihop hela livet. Många säger från vaggan till graven, och jag vet att vi inte kännt varandra så länge, men när vi är med varandra känns det som om vi känt varandra så länge, VI har allt gemensamt, musiksmak,filmsmak,vi båda älskar mat, vi älskar att shoppa, flumma och bara vara med vänner och familj. Ibland tror jag att gud ville att vi skulle hitta varandra. För någon som är lika lik mig som du är finns det inte. Jag tackar gud för att han gjort så vi träffade varandra, ja tror ibland att de va menat, eller aa det vet jag ;) Hoppas du får en skitrolig och underar födelsedag min buxmyndige jävle (: ÄLSKAR DEJ OCH KOMMER ALLTID GÖRA DET BROR ♥ / Emma



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0