Frozen as snow

I show no emotions whatsoever.

Åhhhhhhh jag känner mig glad! Imorron idag blir det att klippa håret,bleka underhåret och färga överhåret svart. Fyfan vad jag längtar. Hihihi jag blir smått glad av förändringar. Allt tack varje min finaste Sara som gav mig alla idéer och hjälpte mig en massa,hhihihi älskling!
Emy följer med mig för att klippa mig,sen drar vi till mig och fixar håret med blekningen och en massa shit! Blir blont ett dag,blire fail så drar jag och köper blå eller röd hårfärg. Om jag inte har pengar så tar jag nog av Emy,men dunno om jag får det gratis. Hm.. eh jag löser det på något sätt!
Åh 8 dagar kvar tills Chris kommer hit,fyfan vad jag längtar. Vill krama sönder dig finis!



Kommentarer
Postat av: COPPEL SARA ÄGGET <333

NÅW, FAAAAAAN VAD JA ÄLSKAR DIG MIN LILLA SNUTTEFISIS :* PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS PÅ DIG <3333

2010-08-01 @ 01:39:01
Postat av: Soooolmaaaaaaaaz.

AW,FYFAN VA GULLIG DU ÄR ÄLSKLING! ÄLSKAR DIG OXÅ VACKRASTE GULLUNGE :*

POSSSSSSSSS<3333333

2010-08-01 @ 01:46:00
URL: http://dse.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Hopppas håret blir bra :D

2010-08-01 @ 11:41:18
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0