Festen (I forgot)

Jag glömde berätaa om festen jag hade i lördags:) Jag hade en fest i lördags, jag fyllde ju år i tisdags så jag hade festen i lördags ♥ Vi tjejer hade skitroligt :) Vi åt mycket mat ( som jag och dahlia grillat) Vi åt även mycket annat (you know, "snacks" ) HAHA fast inte vilken vanlig snacks som helst utan min och dahlias snacks :P HAHA med min och dahlias snackas menar jag mycket snacks, jag och dahlia dombar alltid :P Min tårta va en krona, jag förstår ju varför ( maybe because im the king lixom) :P HAHA jag fick converse från tjejerna sen fick jag shorts från hanadi och ett par örhängen från agda ♥ tack för allt tjejer, älskar er alla ♥:) aja ska sluta skriva nu ville bara säga att vi alla hade skitroligt, asså vi dansade förfult och flummade förfult ;) FLUMM; FLUMM OCH MERA FLUMM :P Det är vad man får när man är med mig! :P♥
puss på rumpan♥/emmalicious

♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0