En plats i solen.

Igår drog jag och Bianca till stan,träffade Alexandra och Aida. Efter en stund var Alexandra tvungen at dra hem så vi tre drog till plattan,två söta killar kom och börja snacka med oss,tdygligen kände de Sara,ofc.
Juste,vi träffade också Sara en liten stund och snackade om lite random skit,jag började sakna Emy asmkt efter det):
Efter en stund drog vi hem för att käka och sen drog vi till Kista för att köpa Bikini. Vi drog till gläntan efteråt och gungade,käkade chips osv. Vi drog hem vid tio och vid elva drog vi ut igen med Emma,Dahlia,Ahmed H och Ahmed J. Det var roligt men de skrek som idioter,killarna gjorde det iaf. Vid tolv drog vi hem och glodde på tv.
Drog till bup imorse,missade såklart bussen sen kom inte andra bussen så vi fick ta den tredje och såklart så kom jag försent -.- menmen. Kom hem för 2-3 timmar sen,lagade pasta sallad,hoohoh Solmaz goes kock eller nått. Vi tänkte bada idag,men pappa hamna på sjukhuset [inget allvarligt] så vi ska dra imorron. JAG VILL BADA!!!!!!!!!!!!! :C


sepide om PATISHINKO: din tönt svara på sms!

Svar: Pucko,du har inte smsat mig?



 Omnomnom.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0