Can we pretend that the airplanes in the

night sky is like shooting stars?
I could really use a wish right now.


Wazzuuuuuuup?
Kom nyss hem från Pride,fyfan va roligt det var! Haha,men synd att vi var tvungna att dra tidigt.
Yeah,en tjej,man och en kärring spana in mig,hahahahah kan inte sluta skratta srsly! :D
Hm..jag träffade även Becka och några andra som jag hade träffat innan i vintras. Kulkul,uhuhu saknat Becka som in i helvete):
Hm..hennes kompis Johan var rolig,hahahha Emma och Dahlia ba "wtf?" när de såg honom,han tänkte ta de. Weird dude menmen.
Hm...den nionde Augusti ska Chris komma till stockholm och sova hos mig i fyra dagar,längtar som fan. Fett mysigt :D
Jag troooor att jag ska träffa Dahlia senare,just nu är hon barnvakt åt sin lillebrorsa :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0