24 juli 2010

Heeej(:
Jag hatar dethär vädret!! Det va så fint imorse när jag va påväg till min syrra så jag satte p mig shorts, belive me jag ångrar det! Det blåser som fan ute, det är molnigt och det känns verkligen inte som sommar...
Jag är hemma hos min syrra och kommer nog vara det hela dagen. Melissas kompis jemal va här med hans manmma åååh va söta dom va haha när dom leker tillsammans(:´snart ska ja till willis och handla lite till min syrra med hennes man för melissa sover och jemal har gått. måste handla lite saker till tacos som min syrra ska laga idag, så de kommer vara en mysig hemmadag för mej med min syrra och melissa och min syrras man wille (: puss på rumpan sålänge ♥/Emma¨


kolla på dom små gulliga tjockisarna tillsammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0