23 juli 2010

"Godmorgon" (:
Jag vaknade för ett tag sen, jag va helt slut efter städningen igår. Det tog mig  4 timmar att städa. Efter städningen igår gick jag ut på en promenad. Och efter det var jag helt slut så jag duschade snabbt och la mig..
Idag blir det ingenting specielt hitils ? Jag har inga planer, vädert är kallt och målnigt och jag har faktist inte så stor lust att göra något idag. Jag måste senare till kista för att kolla present till min lilla kusin (: Hon fyller 2 år nu på tisdag så jag ska till min faster ( det är hennes barn ) på tisdag(: ja det är väl det, ha det bra. Puss på rumpan♥/Emma

här är den lilla bebisen som snart fyller år (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0