Ny blogg :p

Tjoo :p
Jag,Dahlia&Solmaz har nu fixat en blogg som vi ska försöka att skriva i varje dag :P vi kommer skriva mycket om våran vardag våra outfits och ni kommer få se mycker mer HAHA :) aja de är de sista för mej för inatt vi har hållt på med bloggens design i typ 2 timmar nu och jag tror att alla vi tjejer är helt förstörda :) aja nu ska jag tagga jag ska byta om, ta bort mitt smink (kankse äta nått HAHAHA) och sen ska jag sova, gick fucking upp kl:08.00 bara för att jag och dahlia skulle på en "morron gympa" och jag skulle väcka henne kl: 09.00 och ja ville inte försova mej så ja vakna fett tidigt pga de :P så ja hållet på att somna nu :P HAHAHA
heejdå :) <33
peace out 8) // emmalicious

<33

Kommentarer
Postat av: Delwin youkou Takahisa Menati

Hahhahaha skiit bra ju!:D

Go girls!xD<3

2010-04-25 @ 12:00:07
URL: http://kpopjrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0