Jag ska snart gå och ....................... ? :P

Heeej :)
Vad har ni gjort under dagen som varit ? själv har jag som sakt pluggat med dahlia&solmaz, sen "duschade" jag i typ tre timmar HAHA de va tre underbara timmar  :) Nu sitter jag på datan lite ska snart gå och sova jag är föör trött och ja ska gå och lägga mig innan jag blir övertrött så jag inte sen kan somna :( 
Imorron är det skola kl:08.10, ja ska träffa tjockisarna kl:07.50 utanför min port ( OM SOLMAZ INTE E SÅ FUCKING SEG) hon kommer ALDRIG ASSÅ ALDRIG i tiiid hon skyller på att hennes "klocka är 07.50" medans min och dahlias klocka är typ haha 07.55-08.00 HAHA :P Asså den där bruden, oj förlåt EMobruden är bara förrolig :) 
HAHAHA aja jag ska gå nu haha jag börjar bli elak och jag vill inte att solmaz ska slå mig imorron på morronen HAAHHA peace out <3:) // emmalicious <3 :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0