Im so fucking tired :(

WAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP :P
Vad har ni gjort idag ? själv har jag inte gjort så mycket :) Jag har varit i skolan typ hela dagen! Asså alla är pms barn haha men ja pallar inte bry mej !! iallafall sen när ja kom hem skulle ja "plugga" hahahah BRRRR :P Ja somna och vaknade typ nyss :P ja vaknade självklart av matlukten haha Mc donalds :) HAHAHA min mamma gör den godaste maten haha :P JAG ÄR SÅ FUCKING MÄTTTTT :P haha aa men snart ska ja tagga t solmaz och hämta en tröja som ja kanske ska ha på mej imorron :) men bagdad badar haha ochja venne när fan hon kommer komma ut. :D AHAHAHAH I KNOW U LOVE ME SOLMAZ <3 :D
aja ja tror detta kommer bli mitt sista inlägg för idag, för ja måste plugga till No-provet som ja ska ha på torsdag :/ ! sen ska ja bada i typ 3 timmar haha måste :D
På mitt förra no prov som ja hade för en vecka sen, asså vi delar upp människokroppen i två delar vi har haft ena nu och på torsdag ska vi ha den andra delen :P och på den första delen fick ja G HAHAHAHA ja "Pluggade" med solmaz och dahlia och när ja kom hem somnade ja så ja pluggade inte ett piss :P HAHAHA aja peace out <3 :P // emmalicious

<33333333333333 :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0